Godnatt!

Nu har jag varit i jobb och skall gå och sova! Vilken skitdag på jobbet, ENDAST fem körningar (!) FEM!!? Tack och lov att det var bra körningar. Kassan slutade på 143€ Vilket för endast fem starter är mycket bra, men jag skulle gärna haft tio starter med samma medel/start så skulle man tjänat något. Jag får mellan 30 och 35% av kassan i lön, så att ha bara fem starter på över åtta timmar blir man inte direkt rik på :P Nåjaa... Nya tag en ny dag!

Jag säljer även plastburkar av ett känt märke (jag får inte använda Företagets namn då jag inte är berättigad till det, men jag tror nog alla kan gissa vad det handlar om) och det är ett av de bästa beskuten jag någonsin gjort vad gäller jobb och fritid! En hel del pappersarbete visst, men en skön omväxling till vardagen och lite extra slantar får man nu som då :)

Bara jag börjar få lönen från Taxikörandet i skick tror jag att jag skall lägga undan allt jag får från min bisyssla till ett sparkonto som jag sedan använder för att göra investeringar. Jag måste bara lära mig lite mera om aktier och fonder först, jag har blivit riktigt intresserad det senaste halvåret i investerande och sparande. Jag hade tidigare en blogg om ekonomi, men det blev ett lite väl begränsat område för min del. Det blev för tungt att hålla sig inom endast ekonomins ramar så därför startade jag min nya blogg som du nu hittat in till!

Jag vill gärna att du skall hitta ämnen i denna blogg som är intressanta för just dig och därför ger jag dej som läsare möjlighet till att påverka innehållet! Skriv bara en kort kommentar om vad du tycker jag skall skriva om så skall jag ta och kolla in ämnet och försöka göra ett inlägg enligt just dina önskemål också :) Allt för att mina läsare skall trivas!

Det blir ju roligast för alla ifall man håller en kontakt sinsemellan och får uttrycka sina egna åsikter och intressen genom att hålla en god konversation! Alla med nu för att göra bloggen trevligare för alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0