Haloj!

Hejsan! Tänkte bara berätta lite om kvällen. Jag for till Tobbe på eftermiddan och så åt vi "mårasåsin" å franska, det blev otroligt gott. Sen satt vi och  slöade litegranna innan jag for via sjukhuset och hälsade på mormor som blivit intagen efter hon fallit hemma! Hon var i helt ok skick men hela handen var mörklila efter fallet.

Efteråt for jag hem och hämtade lite gymkläder och stack iväg via Tobbes till gymmet. Där spelade vi pingis en aning och sedan sprang vi en stund och gjorde lite magmuskelövningar. Efter träningspasset gick vi i bastun en stund och sedan for vi och hämtade min fru från jobbet.

Vi styrde kosan återigen till Tobbe där vi åt uppvärmd bondost med hjortronsylt och kanel, mums! Sedan kollade vi film, Family guy - the something something something dark something, som var en parodi på Star wars episode V. Ganska välgjort må jag säga.

Nu kom vi precis hem och skall leta oss till sängs, jobbdag imorrn för båda. Jag skall senare i ett inlägg skriva om att vara taxichaufför efter ett tips av en läsare som tyckte jag kunde skriva om det :) Tack för tipsen! Sedan vill jag också uppmuntra er andra att lämna tips och idér på ämnen ni vill se inlägg skrivna om! Ni önskar och jag försöker så gott jag kan att uppfylla!

See you next time!

// Erik

Kommentarer
Postat av: Thomas H

Najjs, har kollat in båda bloggarna före men dedär me taxikörase ska bli intressant :)

2010-03-11 @ 16:05:02
URL: http://www.bloggen.fi/texter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0