Hej-hejdå-godnatt!

Hejsan kära läsare!

Jag har inte uppdaterat här på ett tag och just nu finns heller inte orken/tiden egter en lång arbetsdag. Just nu känns det som om jag inte gör annat än jobbar :/ nåja! Någon sorts lön får man väl iaf för mödan. Men hur trött kan man egentligen vara? Skallen bultar och ögonlocken trillar ner, världen snurrar som en karusell. Jag känner mig som att en kringresande cirkus har parkerat innut i mit huvud och har föreställning för tusentals någonting! AJ!!!

Jag tror jag skall uppsäka Dr. Bed med hans sköterskor fröknarna Öronpropp och fru Ögonbindel! SÖMN, HERE I COME! ...

... iaf nästan... först wc etc etc. Men sedan, sedan blir det sova av tills någon gång på förmiddagen imorgon. *ZzzzZzzzZzzz* Och den som väcker mig före jag tänkt vakna blir det SYND om xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0