Jobba jobba joobbaa!

Hejsan kära läsare!
Nu är jag återigen i jobb och sitter vid flygfälet och väntar... Kom en beställning som var en timma gammal som jag inte ville bry mig i, en en kollega kom och sade att den kunde lönas kolla upp. Nästa gång beställningen kom tog jag emot, men for inte iväg utan ringde direkt dit. "Näe, taxi behövs inte längre men tack att du ringde", gissade det tänkte jag. Tur att jag inte for iväg, då hade jag missat platsen i kön och således också missat en körning!

Fasen! Nu börjar jag bli hungrig också! Nåå... det blir mat efter nästa körning. Men vad? Micromat vid ABC högst antagligen :/

Nu har jag dessutom mycket jobb på gång! Jobbveckan ser ut som sådan: ti, ons, tors, lör, sön, ti och nästa veckas måndag och onsdag dessutom bi-syssla. Jeez, börjar få lite mycket inbokat nu, men jag får iallafall någon sorts lön :) Jag tänkte dessutom jag skulle göra ett vääldigt vetenskapligt test idag, men det får vänta tills imorgon. Spännande va?

Precis i skrivande stund (kl 2105) fick jag en förhandsbeställning från flyget. Bra! Då vet man iallafall att man inte blir helt utan körning.

Men hörni nu skall jag lägga undan datorn en stund! Återkommer med fler uppdateringar snart!

See you next time!

//Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0