Morrn!

Haloj!

Har relativt nyligen vaknat och skall nu sticka iväg och införskaffa lite mat. Väntar bara på att frugan skall komma ur duschen så sticker vi. Sedan blir det att köra henne till jobbet medans jag sticker till gymmet med en kompis för att springa bort lite extra vikt och öka konditionen.

Det är snart en månad sedan som vi gick med i gymet och nog har man haft lite nytta, men jag har haft lte för lite tid de senaste två veckorna så nu måste jag ta igen lite. Jag har dessutom varit sjuk i några omgångar men har nu blivit bättre. Så nu blir det nya tag med gymmandet!

Nu är frugan klar och jag skall hoppa in för en übersnabb dusch för att skölja av mej gårdagen!

See you next time!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kiva me ny blogg! :) föslag på ämnen:

1) att vara taxi chaffis

2) gör olika test, t.ex. godaste chokladpåskägg. de finns ju såå många, hu ska man veta vilken sort som e bäst? hihi :D

3) restaurangtips

4) resetips



ja, de va några förslag :P

2010-03-10 @ 13:46:10
URL: http://sandratoday.blogg.se/
Postat av: Ray

Bra med förslag :) Skall ta och börja planera några inlägg som kommer framöver som täcker några av dessa ämnesförslagen :)

Tackar! Och på återseende :D

2010-03-10 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0