Quattro anyone? Jamenvisst!

Häärliga tider! Nu har vi (jag och frugan) varit stolta ägare av en Audi A6 2.5 tdi Quattro i en vecka! Vilken underbar bil, det finns bara ett litet problem med den... försäkringarna! Vilken djungel! Ett bolag kosta 1800€/år medans ett kostar 1600 och det sista 1300. Att det skall vara så löjligt stor skillnad bolagen emellan! OFATTBART!

Men det är roligt att tanka iallafall :D Fasen vad diesel är billigt jämfört med bensinen i detta underbara (NOT!) land. På 20€ får man 18.5 liter, Jajja! Det är så det skall tankas! Det kommer bli skoj att köra till Estland i sommar må jag säga :)

Nu måste jag bara hitta en kamera så jag kan visa er alla den skönheten till bil som vi äger! Det är lättare sagt än gjort, dessutom måste jag hitta tid till att tvätta av bilen så den blänker när det skall fotas... hm.. det kan ta några dagar dethär xD Men bilder SKALL komma upp, om jag så skall dö på kuppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0